Klacht: Liegen over

op 03 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit bedrijf liegt keihard. Wij zijn een bedrijf met 40 man met een continue bemande receptie. Dynalogic beweert 2 x te zijn langs geweest bij ons en \’ons niet thuis te hebben aangetroffen\’ Na een belletje te hebben gepleegd en een klacht te hebben doorgegeven bellen ze terug dat de bezorger voor de receptie heeft gestaan en dat de receptioniste heeft gemeld dat ik niet bekend ben in het bedrijf, terwijl ik de eigenaar ben!

Dit overigens niet de eerste keer dat wij als bedrijf slechte ervaringen hebben met Dynalogic maar niet eerder dit soort leugens gehoord.

Als ze het pakketje vandaag nog bezorgen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:57 geantwoord

Geachte heer Arkema,

Allereerst nogmaals onze excuses voor al het ongemak. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad via Facebook en dat mijn collega hier al intern over heeft geschakeld. Ook heb ik vernomen dat uiteindelijk alles gelukkig naar wens is verlopen.

Mocht u in de toekomst nog een afspraak hebben via ons, laat het ons gerust weten! Dan helpen we u graag weer,

Kira
WeCare Dynalogic