Klacht: Liegen over

op 03 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf liegt keihard. Wij zijn een bedrijf met 40 man met een continue bemande receptie. Dynalogic beweert 2 x te zijn langs geweest bij ons en \’ons niet thuis te hebben aangetroffen\’ Na een belletje te hebben gepleegd en een klacht te hebben doorgegeven bellen ze terug dat de bezorger voor de receptie heeft gestaan en dat de receptioniste heeft gemeld dat ik niet bekend ben in het bedrijf, terwijl ik de eigenaar ben!

Dit overigens niet de eerste keer dat wij als bedrijf slechte ervaringen hebben met Dynalogic maar niet eerder dit soort leugens gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als ze het pakketje vandaag nog bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Arkema,

Allereerst nogmaals onze excuses voor al het ongemak. Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft gehad via Facebook en dat mijn collega hier al intern over heeft geschakeld. Ook heb ik vernomen dat uiteindelijk alles gelukkig naar wens is verlopen.

Mocht u in de toekomst nog een afspraak hebben via ons, laat het ons gerust weten! Dan helpen we u graag weer,

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Lespaul79