Klacht: lidmaatschap aanvragen

op 08 juni 2021 over Omroep Max in de categorie Media

L.s.Op 24 mei j.l. wilde ik mij aanmelden als voor omroep Max. Via google een site aangeklikt om mij aan te melden. Alles ging goed totdat ik moest aangeven welke manier van betalen ik prefereerde. Ik klikte op de eerst aangegeven mogelijkheid, tikte NL..INGB in en besloot toen de andere 2 opties te onderzoeken, omdat ik gelezen had, dat het soms niet zo handig was om je gironr. te vermelden. Ik onderzocht 2, (3?) mogelijkheden en wilde terug naar de pagina waarop ik de betalingsmogelijkheid wilde aangeven. Tot mijn verbazing gebeurde dat niet en kreeg ik te lezen, dat ik via Buckeroo € 7,50 betaald had aan Omroep Max, factuur ORM-1268149, omschrijving lidmaatschap omroep Max. Tot mijn stomme verbazing dus. Welke manier ? Hoe, want ik had geen gironummer ingevoerd en geen enkele toestemming tot enige afschrijving gegeven. Ik heb gewacht totdat ik mijn afschrijvingsformulieren had binnen gekregen en tot mijn verbazing danwel onderbuik was er sinds 24-5 en 7-6-2021 geen € 7,50 afgeschreven. Rara, was hier sprake van diefstal oid? Kunt u nagaan of u van mij € 7,50 heeft ontvangen en op welke manier, want tot heden heb ik ook van u nog niets gehoord.Gaarne uw reactie op het bovenstaande, want vooralsnog vertrouw ik een en ander niet.
Mevr. H. Hoogwerf

Als een en ander duidelijk is geworden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omroep Max

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omroep Max nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Hoogwerf