Klacht: lidmaatschaap betaald maar geen hulp ontvangen

op 05 september 2018 over HelloLaw in de categorie Juridisch

Dit is een oplichterij! Ik had in maart gebeld vanwege problemen in de woning die de verhuurder, na paar keer mailen bellen wilt niet oplossen. Van de mevrouw bij HelloLaw kreeg ik informatie dat als ik lidmaatschap van 55e betaal, gaan ze ons verder helpen. Ondertussen lidmaatschap betaald en nog een keer gebeld. Deze keer zou ik door iemand van HelloLaw terug gebeld worden en natuurlijk is dat nooit gebeurd. Vorige week weer gebeld en de mevrouw van HelloLaw zegt nu dat haar advies is dat wij de verhuurder mailen met verzoek om de gebreken in de woning te repareren (HALLO???!!! dat is de eerste wat ik aan jullie had verteld, dus dit is GEEN advies!!!). Als wij verder willen geholpen worden, moeten we nog 99e voor Quick Check betalen, en dit is nooit aan ons verteld. Dus NO THANK YOU, ik wil eigenlijk mijn geld terug, want ik heb geen gebruik van de diensten gemaakt en ik ga zeker niet doen!

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HelloLaw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HelloLaw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elena19