Klacht: lid worden

op 28 april 2016 over twoo.com in de categorie Websites

ik zou graag weer lid willen worden maar het lukt mij niet wilt u mij helpen vgrt froukje

ik was altijd heel tevreden ben er een poos uitgeweest en wil graag weer lid zijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Reactie van de melder van de klacht doeska78

8 maanden geleden - ik hoop dat hetv lukt om weer lid teworden vrg froukje

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en alvast welkom terug op Twoo! Ik zie dat je je account enkele maanden geleden hebt verwijderd. Je kan per e-mailadres om veiligheidsredenen maar één account registreren op Twoo. Daarom kan je met hetzelfde e-mailadres nu geen nieuw account registreren. Zal ik je vorig account heractiveren voor jou alsjeblieft?

Reactie van de melder van de klacht doeska78

8 maanden geleden - jaa heel graag heraciveren en ook naam en w woord?/ a ub grt Froukje ik mis twoo

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 29 april 2016 om 12:10 geantwoord

Hallo Froukje,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account zonet geheractiveerd. Ik heb je ook een e-mail laten versturen waarmee je makkelijk een nieuw wachtwoord kunt aanmaken, zonder een oud wachtwoord in te geven.

Mocht je deze e-mail niet ontvangen, of verdere problemen ondervinden, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Je kan ons ook steeds bereiken via een e-mail naar info-nl@twoo.com

Maak er alvast een fijn weekend van!

Alle klachten die gemeld zijn door doeska78