Klacht: Lichaam verminkt

op 30 juli 2020 over Prikkie Tattoo in de categorie Algemeen

Hallo beste Ik wil graag een klacht indienen tegen prikkie tattoo( nu nog Helmond)

Ik heb een tatoeage laten zetten bij Michael de eigenaar zelf
Hij heeft deze tatoeage gezet op mijn borst maar naar het voorbeeld plakken zag het er perfect uit daarna ging hij tatoeëren En hij bleef maar poetsen en poetsen dat ik opeens zei zo zie je de lijnen toch niet meer Ja maar de eerste keer de eerste sessie is altijd het lelijkst daarna wordt de tweede sessie het moois gezet zegt hij als antwoord dus ik dacht ook een We waren klaar met de eerste sessie daarna gaf hij aan dat hij contact met me op zou nemen dezelfde dag nog om een nieuwe afspraak te maken maar dat heeft Michael niet gedaan Ik heb steeds maar niks gehoord totdat ik zelf contact opnam en dan werd hij gezegd ik heb waterschade Ik heb dit Ik heb dit was altijd wel iets aan de hand dus ik heb Netjes gevraagd om het geld terug te krijgen omdat hij heel mijn tatoeage heeft verminkt want het lijkt niet eens op wat het moet zijn Hij geeft aan mij niet het geld terug te geven en hij gaat me ook nog eens lopen dreigen en trekt ook nog eens mijn kinderen erbij van 10 en 5 en bijna 1 Door die iets aan te gaan doen nu heb ik 2 eisen me geld terug ( eerst afmaken en dan pas geld vragen!!!!) en ik eis een schadevergoeding want dat is een schadevergoeding omdat hij mij ook helemaal geestelijk kapot heeft gemaakt Ik durf met mijn kinderen namelijk niet eens meer over straat
Ik krijg dreig telefoontjes.. Apjes ezv ezv

Mijn eisen zijn dus

Ik eis mijn geld voor de verminkte tattoo terug €300

En een schadevergoeding voor het verminken en mijn en me kinderen geestelijk kapot maken durft niet eens meer naar buiten met de Kids (en dat met de komende mooi weer)

Hij krijgt een maand de tijd ( maand augustus) en anders gaan we door met een rechtzaak ezv tegen hem

Ik eis mijn geld van de mislukte tattoo terug €300

En een schadevergoeding voor het verminken van de tattoo die staat voor me dochtertje die veel heeft mee gemaakt (bijna 1 jaar) en omdat hij mijn en me kinderen geestelijk kapot heeft gemaakt ik durft niet eens meer naar buiten met de Kids (en dat met de komende mooi weer) ik ga steeds snel alleen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prikkie Tattoo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prikkie Tattoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Den Bosch 30