Klacht: Lezersreizen

op 15 juli 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb onlangs, omdat ik lezer ben van het blad van de bond en lid, voor de tweede keer een studiereis aangeboden door ABVAKABOFNV met grote korting van 650 euro zodat de reis mij slechts 99 euro zou kosten. Vorig jaar heb ik aangegeven dat de reis overal te boeken is voor dezelfde of zelfs nog lagere prijs van 99 euro. Dit zou worden doorgegeven aan de verantwoordelijk medewerker. Hier is dus niets mee gedaan aangezien ik nu weer een soortgelijke reis aangeboden krijg. Dit terwijl op internet door diverse media, en de consumentenbond, aangegeven wordt dat de reisorganisatie in deze, RSD, niet betrouwbaar is en mensen alleen maar geld uit de zak wil kloppen tijdens de reis. Deze zou te vergelijken zijn met de zogenaamde koffiereizen waar van alles en nog te koop aangeboden wordt tijdens de reis.

Wanneer de bond ophoudt dergelijke reizen aan te bieden als zou het een beloning zijn voor langdurig lidmaatschap van de bond en of trouw lezer van hun blad. Dit terwijl de reis voor dezelfde goedkope prijs elders te boeken is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 09:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JoopHopman