Klacht: lexa opzeggen

op 16 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Mijn vriend heeft ongeveer een jaar geleden in een dronken bui met vrienden een lexa account aangemaakt, vanaf dat moment word er iedere maand 33 euro automatisch afgeschreven van zijn rekening.
We hebben op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit op te zeggen, maar het lukt ons helaas niet.
Er staat een telefoonnummer aangegeven, maar het probleem is dat het telefoonnummer helemaal niet in gebruik is.
Hebben het profiel wel kunnen verwijderen, maar kunnen nu niet meer op de site om op te zeggen.
Het zou erg fijn als u ons kan helpen met het opzeggen zodat we geen geld meer betalen voor deze site die we niet gebruiken.
Voor eventuele informatie als u die nodig heb, zijn inlognaam was Nielles78 en wachtwoord is frituurpan78.

Wij zouden erg tevreden zijn als het abonnement stop gezet word en we niet meer hoeven te betalen voor deze site, die we niet gebruiken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 16:43 geantwoord

Beste Cbaks,

ik begrijp uit uw bericht dat u een automatische verlenging met betrekking tot het profiel "Nielles78" wilt laten annuleren.

Ik heb de gegevens met betrekking tot het profiel "Nielles78" voor u nagekeken en zie inderdaad dat het profiel per 17-07-2012 van de website is verwijderd. Het is alleen mogelijk een profiel te verwijderen, wanneer er geen automatische verlenging meer plaatsvindt. U maakt dan ook geen gebruik meer hiervan, en in dit toekomst zal er verder geen geld meer van uw rekening worden geïncasseerd.

Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt te allen tijde contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden.

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door Cbaks