Klacht: LEXA onterechte afboeken van 2x 89,40 euro!! (PREMIUM+CONTROL)

op 05 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LEXA full membership 29-06-212 voor 6 maanden. 0p 29-06-2012 is een maal 59,70 euro afgeschreven en op 02-07-2012 is er nog maals tweemaal een bedrag van 89,40 euro ten onrechte afgeschreven… SCHANDELIJK!!!

Gewenste Oplossing:

hierbij verzoek ik om bedragen terug te betalen die NIET door mij goedgekeurd is 2x 89,40 euro ik verzoek U dan ook zo spoedig mogelijk dit bedrag op mijn rekening bij te schrijven/terug retourneren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R. van Hove,

ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd die u graag teruggestort wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel "rvh4" voor u nagekeken en ben verheugd u te kunnen melden dat ik twee betalingen van 89,40 Euro voor u heb kunnen annuleren. U zult deze bedragen binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien.

Wanneer u een betaling doet voor een Full Membership van Meetic, komt u na afronding van deze betaling terecht op een pagina met de opties Control en Premium. Er wordt tevens uitgelegd wat deze opties precies inhouden.

Nu heeft u twee keuzes:

- Indien u van deze opties gebruik wilt maken, drukt u nogmaals op 'Bevestigen betalen". Voor deze opties wordt gebruik gemaakt van de betalingsgegevens die u eerder
heeft ingevoerd voor uw Full Membership. U ontvangt hiervan een bevestiging op uw e-mailadres.
- Indien u van deze opties geen gebruik wilt maken klikt u onderaan de pagina op de link "Ik houd het bij mijn Lexa membership van 6 maanden.

Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.

Uw huidige Full membership betreft 6 maanden en loopt tot 29-12-2012.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Hove