Klacht: LEXA onterechte afboeken van 2x 89,40 euro!! (PREMIUM+CONTROL)

op 05 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

LEXA full membership 29-06-212 voor 6 maanden. 0p 29-06-2012 is een maal 59,70 euro afgeschreven en op 02-07-2012 is er nog maals tweemaal een bedrag van 89,40 euro ten onrechte afgeschreven… SCHANDELIJK!!!

hierbij verzoek ik om bedragen terug te betalen die NIET door mij goedgekeurd is 2x 89,40 euro ik verzoek U dan ook zo spoedig mogelijk dit bedrag op mijn rekening bij te schrijven/terug retourneren!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 14:29 geantwoord

Beste R. van Hove,

ik begrijp uit uw bericht dat er twee bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd die u graag teruggestort wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel "rvh4" voor u nagekeken en ben verheugd u te kunnen melden dat ik twee betalingen van 89,40 Euro voor u heb kunnen annuleren. U zult deze bedragen binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien.

Wanneer u een betaling doet voor een Full Membership van Meetic, komt u na afronding van deze betaling terecht op een pagina met de opties Control en Premium. Er wordt tevens uitgelegd wat deze opties precies inhouden.

Nu heeft u twee keuzes:

- Indien u van deze opties gebruik wilt maken, drukt u nogmaals op 'Bevestigen betalen". Voor deze opties wordt gebruik gemaakt van de betalingsgegevens die u eerder
heeft ingevoerd voor uw Full Membership. U ontvangt hiervan een bevestiging op uw e-mailadres.
- Indien u van deze opties geen gebruik wilt maken klikt u onderaan de pagina op de link "Ik houd het bij mijn Lexa membership van 6 maanden.

Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.

Uw huidige Full membership betreft 6 maanden en loopt tot 29-12-2012.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Hove