Klacht: lexa.nl

op 25 december 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

via lexa.nl krijg ik mijn berichten . alleen kom ik niet in het profiel ,als er iemand in mij geinteresseerd is dus werkt het niet goed. ik heb er toch voor betaald, zo schiet het niet op. en erg onbeleefd voor de gene ,die mij een email stuurd.

dat het goed moet werken ,anders stop ik er maar mee.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 03 januari 2013 om 13:45 geantwoord

Beste yvonne-b-200,

ik begrijp uit uw bericht dat u niet altijd het profiel terug kan vinden, van de members die geïnteresseerd zijn in u.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en wil u graag informeren over het feit dat wanneer u een bericht ontvangt dat een member geïnteresseerd is in u, dit betekent dat de desbetreffende member uw profiel heeft bezocht. U zult deze member dan ook terug kunnen vinden in uw lijst met bezoekers. Wanneer u deze member en het profiel niet terug kunt vinden, betekent dit dat de member zijn profiel inmiddels van de website heeft verwijderd, of is verwijderd door ons toezichtsteam.

Wanneer een profiel gesloten is, worden alle persoonlijke gegevens (persoonlijke omschrijving, foto's, ontvangen en gestuurde berichten, flirts, lijst met vrienden, chat geschiedenis) automatisch verwijderd van de server.

Hetzelfde zal gebeuren wanneer een moderator een profiel van een member gesloten heeft. Wij doen ons uiterste best om de veiligheid van onze members op de website te garanderen. Hiervoor moeten wij soms profielen verwijderen die verdacht worden van fraude.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne-b-200