Klacht: Lexa heeft geen toestemming om automatisch te vorderen

op 20 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Lexa heeft geen toestemming om automatisch vordering van mijn rekening te plegen.
Per fax laten weten niet geen lid te worden van Lexa.
Nimmer een reactie ontvangen en/of bevestiging.
Over teruggave van lidmaatschap is nimmer op gereageerd, hoewel in de geldende termijn van opzegging. Een onbehoorlijke manier van handelen die personen naar geluk belazeren.

Teruggave van inschrijving en stoppen met automatisch vorderingen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 23 juli 2012 om 14:58 geantwoord

Beste Joop201257,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen toestemming heeft gegeven voor een automatische verlenging en u deze graag geannuleerd en gerestitueerd wilt zien.

Ik heb geprobeerd om met de door u opgegeven gegevens een betaald profiel van u te achterhalen, maar helaas was dit tevergeefs. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht een gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u op de Lexa website geregistreerd staat. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk te vermelden wat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer. U kunt dit kenmerk terugvinden bij uw initiële betaling aan Lexa op uw bankafschriften. Tevens staat dit kenmerk in uw betaalbevestiging vermeld.

Zodra ons Customer Care Team deze gegevens van u heeft mogen ontvangen, kunnen zij uw automatische verlenging voor u annuleren en u verder helpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw bericht naar het Customer Care Team sturen via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Reactie van de melder van de klacht Joop201257

5 jaren geleden - Klacht is opgelost. Met dank aan uw bemiddeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop201257