Klacht: Lexa heeft geen toestemming om automatisch te vorderen

op 20 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lexa heeft geen toestemming om automatisch vordering van mijn rekening te plegen.
Per fax laten weten niet geen lid te worden van Lexa.
Nimmer een reactie ontvangen en/of bevestiging.
Over teruggave van lidmaatschap is nimmer op gereageerd, hoewel in de geldende termijn van opzegging. Een onbehoorlijke manier van handelen die personen naar geluk belazeren.

Gewenste Oplossing:

Teruggave van inschrijving en stoppen met automatisch vorderingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 23 juli 2012 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joop201257,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen toestemming heeft gegeven voor een automatische verlenging en u deze graag geannuleerd en gerestitueerd wilt zien.

Ik heb geprobeerd om met de door u opgegeven gegevens een betaald profiel van u te achterhalen, maar helaas was dit tevergeefs. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht een gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden waarmee u op de Lexa website geregistreerd staat. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk te vermelden wat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer. U kunt dit kenmerk terugvinden bij uw initiële betaling aan Lexa op uw bankafschriften. Tevens staat dit kenmerk in uw betaalbevestiging vermeld.

Zodra ons Customer Care Team deze gegevens van u heeft mogen ontvangen, kunnen zij uw automatische verlenging voor u annuleren en u verder helpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw bericht naar het Customer Care Team sturen via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Meetic Team

Reactie van de melder van de klacht Joop201257

5 jaren geleden - Klacht is opgelost. Met dank aan uw bemiddeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop201257