Klacht: LEXA blijft geld afschrijven na opzegging lidmaatschap!

op 07 oktober 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben al 2 maanden geleden uitgeschreven en toch wordt nu via mijn I-tunes account nu al 2 maanden ten onrechte 24,99 in rekening gebracht.
Ik probeerde al meerdere keren in te loggen om te kijken of er iets mis zou zijn gegaan met mijn opzegging, maar met mijn mailadres waarmee ik lid was kan ik geeneens inloggen omdat deze al is verwijderd bij LEXA.
Ik kan dus niks meer doen, maar LEXA blijft via mijn i-tunes account wel steeds geld afboeken. Ik vind dit echt schandalig en denk erover zelfs de consumentenbond en mijn Rechtsbijstandverzekering in te schakelen om mijn teveel betaalde 50 euro terug te krijgen.

p.s. Heel jammer ook dat ik niet gewoon even naar een helpdesk kan bellen, dat is toch makkelijker uitleggen. Ik had betere service verwacht van LEXA

Als er niet langer geld wordt afgeboekt en liefst ook nog mijn onterecht betaalde centjes terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martveld1970