Klacht: levertijden

op 16 september 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bank besteld op 22-07-2017, in eerste instantie zou die geleverd worden uiterlijk 06-10-2017, geen probleem. Later wordt de bank zowel telefonisch als op het klantportaal bevestigd voor begin week 37 nadat ik volledig betaald heb, misschien mijn fout, maar ik regel het liever van te voren zodat alles rond is als ik de bank ga ophalen. Woensdag 13-09-2017 bel ik ’s middags op wanneer de bank er is, kan nog donderdag of vrijdag worden, donderdags geen bank, vrijdag geen bank, wordt ik terugggebeld dat ze de leverancier gaan mailen en dat ze dinsdag 20-09-2017 gaan terugbellen, ondertussen wel de oude bank weggedaan omdat ik vind afspraak is afspraak. Nu weten we niet wanneer de nieuwe komt en zitten we zonder!! Werken ook hard voor ons geld, maar het lijkt ze niet te interesseren dat ze later leveren dan beloofd.
Dit is op de vestiging Barendrecht!

Gewenste Oplossing:

Bank zsm leveren en geen smoesjes meer van het hangt van de chauffeurs af, bel iemand dan van te voren dat je het niet redt, maar laat ze niet in de waan dat alles geregeld is.

Alle klachten die gemeld zijn door MichelZ.