Klacht: Levertijd wordt wederom niet nagekomen

op 18 juni 2021 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Op 10 juni krijg ik na een garantiemelding bericht dat de levertijd van mijn spa 5-7 dagen duurt. Vandaag 18 juni, ga ik maar eens bellen waar het blijft. Blijkt deze pas 25 juni binnen te komen bij de vervoerder, heeft daarna nog 1-3 werkdagen nodig om geleverd te worden, dat wordt dus eind juni, begin juli. En dat voor een seizoensartikel…
Betreft: ticketnummer 9776037

Ik wil dat ze uiterlijk 21 juni een nieuwe leveren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 18 juni 2021 om 14:15 geantwoord

Beste Véronique Dekker,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij hebben ons zojuist ingelezen en kunnen ons goed voorstellen dat het een vervelende kwestie betreft, onze excuses hiervoor. Wij begrijpen dat het defecte product nu op 21 of 23 juni kosteloos bij u afgehaald gaat worden en u een terugbetaling wenst te ontvangen. Zodra wij de retourzending in goede orde ontvangen en retour verwerkt hebben, zal het bedrag zo snel mogelijk teruggestort worden op dezelfde manier als er betaald is.

Het product komt daarnaast inderdaad (helaas) pas op 25-6 bij ons binnen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

fonQ

Heeft op 18 juni 2021 om 20:34 geantwoord

Het is geen oplossing, maar een bevestiging van de klacht. Voor medeleven en excuses koop ik niets.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]