Klacht: levertijd en betaling

op 08 april 2013 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Op 7 feb 2013 deed ik een onlinebestelling bij Infurn. Ik kreeg per email een factuur en het rekeningnummer van Infurn om het bedrag van mijn bestelling over te maken.
3 weken na mijn betaling werd ik telefonisch gecontacteerd door een medewerker van Infurn met de melding dat ze nog geen betaling van mij hadden ontvangen.
Volgens mijn bankuitreksels werd het bedrag op 11 feb 2013 overgeschreven naar hun rekening.
Ik bezorgde Infurn een kopie van mijn overschrijving als bewijs van mijn betaling.
Een week later werd ik opnieuw telefonisch gecontacteerd met de melding dat ze nog steeds geen betaling hadden ontvangen en mijn bestelling geannuleerd werd.
Ik vroeg daarbij om het rekeningnr. dat ik ontvangen had te verifiëren. Daaruit bleek dat Infurn mij het rekeningnr van hun Londens filiaal bezorgd had.
Ik vroeg hun om de fout recht te zetten en mijn bestelling te laten doorgaan. Ik eiste dat de levertermijn (12 tot 18 weken) niet zou opschuiven door deze fout. De medewerker garandeerde mij dat dit opgelost zou worden en eventueel tegemoet zou komen met een compensatie.
Ze zouden terug contact opnemen als de betaling in orde was. Na enkele weken wachten vraag ik opnieuw een telefonisch contact aan, aangezien je de firma niet rechtstreeks kan contacteren.
Vandaag 8 april 2013, 2 maanden later, bevestigt een medewerker mij telefonisch dat de betaling terecht is. Maar de levertermijn van 12 tot 18 weken werd echter met 3 maanden verschoven!
Wat normaal ten laatste 13 juni geleverd zou worden, kan nu pas begin september geleverd worden. Ze schuiven de fout naar mijn bankinstelling toe. Terwijl het de fout wel degelijk bij hun ligt.

Ik wens dat Infurn zelf instaat voor zijn fout en mij de levertijd van 12 tot 18 weken vanaf mijn betaling 11/02/2013 garanderen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrte