Klacht: Levertijd bankstel

op 10 juni 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

17 maart 2016 bestelde wij onze bank bij Profijtmeubel Wijchen. De verkoper vertelde ons dat het 8 weken zou duren, prima. Na 7 weken hadden we niks gehoord en belde we die week zelf op wanneer de bank die week erop geleverd zou worden. Toen kregen wij ineens te horen dat de bank niet in week 19 kwam, maar in week 23. +4 weken dus, in principe geen probleem áls ze het even hadden gemeld. De mevrouw van de order administratie vertelde ons dat er normaal gesproken altijd een bericht wordt verzonden maar dat het dit keer “niet was gebeurd helaas.” Op dat moment hadden we het al redelijk gehad met de klantvriendelijkheid. Nu is het week 23 vrijdag, weer hebben we nog niks gehoord dus wij bellen net op en nu ineens komt de bank pas volgende week binnen. En weer hebben we er zelf achteraan moeten bellen. De bank wordt nu volgende week vrijdag pas geleverd (eerst zien dan geloven). De verkoper die ons de bank verkocht gaf aan dat dit “bijna nooit voorkwam” maar kan ons niks anders bieden dan gratis bezorgkosten (€50 op een bank van meer dan €1100). Heel erg jammer dit allemaal en dat is nog netjes uitgedrukt.

Flinke korting op de bank of een tegoedbon op papier.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Bericht van Profijtmeubel

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Brons, Hartelijk dank voor uw bericht, hierbij de reactie van Profijt Meubel Wijchen: Als klant wordt u ingelicht op het moment dat uw bestelling door de leverancier wordt afgeleverd bij de winkel. Dit is waarom u na 7 weken nog geen bericht had ontvangen, aangezien de levertijdindicatie op uw aankoopbon plus minus 8 weken bedraagt. Inmiddels hebben wij begrepen dat de levertijd inderdaad helaas uit is gelopen met 4 weken. Hoewel de levertijd daarmee binnen de wettelijk vastgestelde normen blijft, begrijpen wij uiteraard dat dit voor u als klant erg vervelend is. Om u tegemoet te komen in deze kwestie hebben wij de bezorgkosten t.w.v. € 50,- reeds laten vervallen, hier boven op willen we u ter compensatie voor de opgelopen vertraging een tegoedbon van € 50,- aanbieden. U staat overigens als eerste ingepland op de bezorgroute op vrijdag 17-6-2016. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Carlijnbrons