Klacht: leveringstermijn aanzienlijk vertraagd ordernr. 3050351

op 14 februari 2018 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Geachte mevrouw/heer,

Hierbij doe ik u de informatie toekomen van mijn klacht:

Op 7 december 2017 heb ik in jullie winkel in Rijswijk jaloezieën voor mijn slaapkamers besteld (ordernummer 3050351).
Later heb ik via de mail een informatie gekregen dat deze bestelling wordt op 30 januari 2018 geplaatst
Op(25 januari heb ik weer een mail gekregen van een medewerker van de winkel in Rijswijk met informatie dat bovenstaande afspraak gaat niet door en datum van een nieuwe afspraak is nog niet bekend.
Ik vind het onacceptabel dat ik zolang moet wachten op een bestelling en dat er geen nieuwe datum wordt gegeven.
Ik verwacht van Roobol een compensatie voor de lange wachttermijn
en ik zal graag zo snel mogelijk een datum van een nieuwe afspraak ontvangen.

De stand van zaken op dit moment:

Er is inmiddels excuus aangeboden voor de late levering door de fabrikant. Het is nu echter onduidelijk wanneer de fabrikant kan leveren. Inmiddels zijn wij bijna 2 maanden verder en ben ik nog steeds aan het wachten op de levering.
U zult begrijpen dat ik mij hierdoor zeer gedupeerd voel en ik verwacht dan ook dat er een compensatie naar mij wordt aangeboden.

Ik hoop dan ook dat u mijn klacht naar tevredenheid zult behandelen, waarbij u de compensatie eveneens meeneemt in de beoordeling.

In afwachting van uw reactie op mijn klacht.

Ik ben tevreden als de levering op korte termijn plaatsvindt en een datum hiervoor bekend wordt gemaakt.
Tevens verwacht ik een passende compensatie aangezien ik hierdoor gedupeerd ben.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 19 juni 2018 om 13:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rojewska