Klacht: Leveringslecht contact

op 25 april 2020 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag

Ik heb 11-4 een bestelling geplaatst van twee bijzettafeltjes.
15-4 kreeg ik een mail dat het verzonden was !
Naar 5 dagen kreeg ik een mail dat er een vertraging was en daarbij verviel gelijk mijn track and trace !
Toen heb ik een mail gestuurd dat ik tog wel benieuwd was waar me pakketje bleef naar inmiddels toen 11 dagen . Als antwoord kreeg ik dat als er naar 4 dagen nog niks binnen was maar even moest mailen ? Kreeg dus zeer het gevoel dat mijn e-mail niet goed gelezen was !

Nu 13 dagen later weet ik nog niks en heb ik nog me pakketje niet .
Wil graag weten waar ik aan toe ben

Fijne dag
Jasmijn van westrenen
Order Nmr : 43999454

Gewenste Oplossing:

Graag duidelijkheid over hoe dit kan
Graag willen weten waneer ik het wel krijg

Een tegoedkoming ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 13 mei 2020 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jasmijn,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben het een en ander voor u nagekeken en wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Uw bestelling blijkt helaas kwijt te zijn geraakt bij PostNL, wij hebben dan ook direct eergisteren een nieuwe order voor u in het systeem gezet. De bestelling is compleet voorradig en opgenomen in het verzendproces. U kunt de bestelling uiterlijk zaterdag verwachten. Zodra het verzonden is, ontvangt u via de e-mail een nieuwe Track Trace-code.

Mocht u de bestelling uiterlijk volgende week woensdag niet ontvangen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected] Wij zullen de status van de zending dan zo snel mogelijk voor u controleren.

Onze excuses voor het ongemak en nog een prettige dag verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmijn van westrenen