Klacht: Leverings tijd

op 03 februari 2018 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor een tweede keer bestelling gedaan bij fonc. Eerste een buitentafel nu eetkamer stoelen. Levertijd buiten tafel was 3 maanden, i.p.v. 1 week en de eetkamerstoelen 6 weken i.p.v. 3-9 werkdagen. En inmiddels wordt de prijs aangepast. De prijs is inmiddels verlaagd maar ik betaal nu teveel.

Gewenste Oplossing:

Levertijd correct melden op de site! En correctie van de prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Fonq

8 maanden geleden - Beste mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestellingen tot twee maal toe later zijn en/of worden geleverd dan in eerste instantie is aangegeven. Het kan voorkomen dat de levertijd wordt uitgesteld wanneer een levering vanuit de leverancier is vertraagd. Wij brengen iedereen dan altijd direct op de hoogte. Uit uw bericht maken wij helaas niet op of dit bij u is gebeurd. De prijzen op onze website worden regelmatig aangepast met verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de leverancier de prijzen verhoogt of dat een product tijdelijk een aanbiedingsprijs heeft. Wij verzoeken u vriendelijk om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, fonQ

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 06 februari 2018 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wij hebben inmiddels per e-mail contact met u gehad waarin wordt aangegeven dat het helaas kan voorkomen dat de levertijd wordt uitgesteld wanneer een levering vanuit de leverancier is vertraagd. Op dat moment brengen wij iedereen op de hoogte van deze vertraging. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is, zeker wanneer dit bij uw vorige bestelling ook zo was.
Wij zullen de afdeling verzoeken de levertijd op de website aan te passen.

Inmiddels is het verschil in prijs aan u gecrediteerd.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door lili Alsem