Klacht: Levering week 27

op 09 juli 2019 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Donderdag gechat -geen levering

Maandag gebeld (stief kwartier in de ) -geen levering noch de nabestelling.uw krijgt morgen de nabestelling en de nieuwe gids (oeps foutje week 27 is dubbele editie -interne coomunicatiestoring )
Heeft u postnl al gebeld net if ik de potsbode moet gaan bellen.wat denken jullie nu zelf.

Ps:ze proberen je nog wel wat aan te smeren.

Vandaag,dinsdag,weer gebeld (het gebruikelijke 15 minuten wachten).

Vriendelijke meneer maar meer als een telefonisch
Excuus komt er niet uit.

Heren dit is al de zoveelste keer in een korte periode.ik heb ook leveranciers.veronica we nemen het mee in de maandelijkse bespreking.

Wat heb ik hier aan.dat is weer zo’n qbr dat de bezorger nog een pluim krijgt dat van de 10000 leveringen er maar 50 mis zijn gegaan maar je dat de klant als individu naar een jarenlang abonee te zijn kwa klantvriendelijkheid in de grote getallen verdwijnt en service en kwaliteit vieze woorden zijn geworden.

Al maanden worden we geconfronteerd met infeurieure bezorging maar veronica blijft zijn verplichtingen niet nakomen.het is meer sayonara ipv sanoma

Als men in een persoonlijk schrijven zijn excuses aanbiedt en men aangeeft hoe zij in de toekomst wel zijn verplichtingen nakomt en eventuele genoegdoening gaat geven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DMM1964