Klacht: levering voor de vijfde keer niet doorgegaan: Sorteerrfout!

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik houd het kort; inmiddels levering voor de vijfde keer niet doorgegaan. Ik krijg steeds de inmiddels beruchte ‘Sorteerfout’ Ook geen reactie op mall. En bellen doen we maar niet met dat zeer dure tarief.

Zeer slecht!!

Gewenste Oplossing:

Als er 'nu' direct gebeld wordt, excuses worden gemaakt en er een afspraak voor een dagdeel kan worden gemaakt. En dus niet van 8.00 tot 22.00 uur, dat kun je toch niet meer maken in deze tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte dhr. van der Ven,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens zien we inderdaad dat uw bestelling niet compleet bij ons op het depot klaar lag om verstuurd te worden. Onze collega's van het depot hebben getracht dit zo snel mogelijk op te lossen, echter kregen ze uw bestelling niet compleet. Excuses hiervoor!

Wat vreemd dat u geen reactie van ons heeft ontvangen per mail. Wellicht dat dit zich gekruist heeft aangezien er volgens onze gegevens op 6 juni contact is geweest per mail.

Aangezien uw bestelling niet compleet was, hebben we in overleg met de leverancier de bestelling geannuleerd en retour gestuurd. Nogmaals excuses voor deze ervaring!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 15:53 geantwoord

Volgens mij klopt de reden niet. De bestelling vanuit Gall&Gall was echt wel compleet. Is dus 6 x misgegaan bij Dynalogic. Stel dat het zo was, dan hadden ze mij daar natuurlijk tijdig over moeten informeren.
Lijkt meer een poging om eigen straatje schoon te vegen.

Alle klachten die gemeld zijn door Afarensis