Klacht: Levering van Apollo Via vervoerder Dynalogic

op 19 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou een TV worden geleverd tussen 11:45 en 14:45, tot 11:00 leek dat ook te gebeuren. Tot de status opeens veranderde in sorteerfout. Chaffeur de verkeerde wagen mee genomen? Vervolgens onderstaande E-mail ontvangen.

“We sturen wij u deze e-mail in verband met de levering, die voor vandaag bij u ingepland staat.

Doordat uw artikel op dit moment op de verkeerde locatie ligt kan de afspraak van vandaag helaas niet doorgaan. Zodra het pakket is geleverd op het juiste depot, zullen wij opnieuw contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak.

Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak.

Indien er naar aanleiding van deze e-mail nog vragen zijn, kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,”
Geen verdere info over wanneer de levering zal plaats vinden

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog in huis hebben, doormiddel van zelf ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 september 2016 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Roseboom,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Ik heb uw klacht neergelegd bij het betreffende depot met de vraag waarom u nog steeds niets had vernomen! Ik zag namelijk aan de hand van uw gegevens dat uw order al sinds 19-8-2016 op sorteerfout stond.

Ze hebben intern en met de leverancier een onderzoek opgezet om te achterhalen wanneer het pakket geleverd kon worden. Helaas zie ik dat ze het niet tijdig hebben kunnen oplossen en dat de order geannuleerd is.

Het spijt ons dat u niet eerder volledig geïnformeerd bent betreffende de status van uw levering. Ik ben het met u eens dat u vaker en vollediger geïnformeerd had kunnen worden. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Mocht u in de toekomst een bestelling via onze dienst geleverd krijgen, dan kunt u ons altijd berichten. Wij zullen dan extra zorg dragen aan uw bestelling om te laten zien dat het wel in één keer goed kan gaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een prettige dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door winfriedroseboom