Klacht: Levering uitgesteld, geannuleerd nog geen geld terug

op 18 juni 2018 over Athleteshop.nl in de categorie Internetshops - Sport

Ik heb op 12mei 2018 een bestelling geplaatst, dit is het bestel nummer 6818100063536. Het pakketje zou op 16-05-2018 bezorgd worden, al snel kreeg ik een mail dat dat niet ging lukken pakketje komt 17-05-2018 kan gebeuren, een dag later weer een mail pakketje komt niet op 17-05-2018 maar op 18-05-2018, en ik zal op die dag een track and trace nummer krijgen. Nou wat denk je op 18-05-2018 geen track and trace nummer. Dus ik mailen. Nu kwam het pakketje 5-6-2018, ik terug gemaild dat ik het pakketje wil annuleren. Zo gezegd zo gedaan. En dat was op 30-05-2018- ik zal mijn geld binnen 7 tot 10 werkdagen op mijn rekening krijgen. Nou tot op heden nog steeds niks. Ik heb gemaild, geen reacties. Ik heb gebeld 13-06-2018na 20 minuten eindelijk iemand de telefoon, en die zei komt allemaal goed het geld staat morgen op uw rekening, nou niet dus, 14-06-2018 weer bellen, en het zelfde verhaal, meneer het staat morgen op uw rekening, nu 18-06-2018, nog steeds niks, dus weer gebeld. We gaan gewoon weer verder met wachten. Dus ik bestel hier nooit meer

Als ik mijn geld terug heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Athleteshop.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Athleteshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tommiee23