Klacht: Levering tv

op 27 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Had een tv besteld met als optie dezelfde dag nog geleverd! 10€ extra dan zou deze geleverd worden! Nou ik wachten en wachten , ja hoor manco bij transportbedrijf. Dus nieuwe afspraak gemaakt uiteindelijk dus dag later van 14:30 tot 16:30 wachten en wachten nog steeds niks ik kijken track and trace 17!uur geweest nou ja dat kan krijg ik in eens bericht dat ik afwezig ben zit voor m’n stoep van m’n huis blijkbaar kon ie t niet vinden die abdellah gewoon weg was wel gebeld dus terug bellen ja schema zus en zo ik zei draai maar om maar nee kon niet blahaha en nog steeds geen tv bloedheet buiten 30 graden blijf ik daar voor thuis? Luister is abdellah ik had jou aan de telefoon en als je beetje mans geweest was was je omgedraaid

Niet ik annuleer mijn bestelling

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:18 geantwoord