Klacht: Levering tv

op 27 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een tv besteld met als optie dezelfde dag nog geleverd! 10€ extra dan zou deze geleverd worden! Nou ik wachten en wachten , ja hoor manco bij transportbedrijf. Dus nieuwe afspraak gemaakt uiteindelijk dus dag later van 14:30 tot 16:30 wachten en wachten nog steeds niks ik kijken track and trace 17!uur geweest nou ja dat kan krijg ik in eens bericht dat ik afwezig ben zit voor m’n stoep van m’n huis blijkbaar kon ie t niet vinden die abdellah gewoon weg was wel gebeld dus terug bellen ja schema zus en zo ik zei draai maar om maar nee kon niet blahaha en nog steeds geen tv bloedheet buiten 30 graden blijf ik daar voor thuis? Luister is abdellah ik had jou aan de telefoon en als je beetje mans geweest was was je omgedraaid

Gewenste Oplossing:

Niet ik annuleer mijn bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verhagen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Raytje78