Klacht: Levering Televisie

op 29 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren mijn nieuwe televisie besteld bij coolblue. Ik krijg ook direct een mail van Dynalogic om te melden dat deze vandaag 29juli zal worden geleverd. Mijn pakket komt daar toe in het depot van Dynalogic en krijg ook de mail dat hij zal geleverd worden tussen 14u30 en 17u30. Dan op de track & trace, sorteer fout opgetreden. Bel ik even naar Dynalogic om te luisteren zegge ze mijn dat ze mijn toestel kwijt zijn. Een 55inch tv kwijt spelen ik vraag me af hoe ze dat juist doen maar kom.

Als ze mijn toestel vandaag nog leveren ben ik een tevreden klant

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Geachte heer Dedobbeleer,

Bedankt voor uw bericht! Wij hebben ook contact gehad via Facebook. Ik had contact opgenomen met mijn collega's van het desbetreffende depot. Deze hebben aangegeven dat het pakket niet paste in de bus die op dat moment ingedeeld was voor de route. Excuses voor de verwarring en foute communicatie!

Mijn collega's hebben uw pakket weer ingedeeld op een nieuwe route voor dezelfde middag. We hebben van u vernomen dat dit ook gelukt is!

Heel veel plezier en een fijne dag gewenst

Kira
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door daandedobbeleer