Klacht: levering te laat

op 20 september 2017 over Mediq Apotheek in de categorie Apotheken

De bestelde spullen (o.a. naaldencontainer, bioalve naald, tape, etc.) werden op 1 september niet geleverd. Waarvan een melding gemaakt werd. Vandaag, 20 sept., kwamen ze alsnog met de gewone post (pakket service). De therapie was op 12 september al gestopt.
Via de telefoon heb ik bij klantenservice van Mediq melding gemaakt. De spullen worden niet terug genomen door Mediq.

Ik vind het schandalig dat het niet werkt met Mediq. Thuiszorg, die alles op tijd besteld hadden, gaven aan dat er vaak dingen mis gaan met Mediq.

Dit kost enorm veel tijd en geld. Omdat mijn zoon verzekerd wordt alles vergoed maar de kosten worden zeker verhaald. Schandalig!

Ik hoor graag wat het probleem is en waarom mijn levering 3 weken te laat kwam / alsnog bezorgd werd nadat al aangegeven was dat de behandeling op 12 sept. gestopt is.

Groet,
Irene

PS.: de bestelling was voor mijn zoon van 9 jaar.

Mediq is niet klantvriendelijk en heeft eigen administratie niet op orde. Dat kost de verzekeraar en dus de burgers onnodig geld en tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mediq Apotheek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ilu