Klacht: Levering Proximus televisie

op 12 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2 maal toe ben ik een hele dag moeten thuisblijven voor mijn levering. 2 maal niks afgeleverd gehad. De koerier beweerde nochtans langs te zijn geweest en 4 keer te hebben aangebeld. Ik ben niet weg geweest en onze bel werkt perfect. Nooit laat ik nog iets leveren door dynalogic. Ondertussen zitten we al een week zonder televisie…

Niets

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 12:19 geantwoord

Geachte mevrouw Le Bon,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben beiden routes voor u getraceerd en met uw adres vergeleken. Op 09-12-2017 zijn we langs geweest om 15.43u en was de contactpersoon niet aanwezig. Vervolgens zijn we nogmaals gekomen op 12-12-2017 na vertraging, waarvoor excuses, we om 18.45u langs zijn geweest en u niet meer hebben aangetroffen. Vervelend om te vernemen dat het al twee keer is misgelopen!

Momenteel is de order geannuleerd, mocht u de order toch nog wensen te ontvangen dan adviseren we u contact op te nemen met de leverancier. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 12:25 geantwoord

Om 18.00 is mijn order al geannuleerd doordat ik zogezegd niet aanwezig was. Wat het dus onmogelijk maakt dat jullie om 18.45 zijn langsgeweest. Ik was heel de dag aanwezig in mijn woning (dus ook om kwart voor 7!!) en onze bel werkt perfect.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxine97