Klacht: Levering product

op 09 mei 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 19 april een popal herenfiets online besteld.
Er stond bij dat ze op voorraad waren en de levertijd zou 3-5 werkdagen zijn.
Op vrijdag 29 april heb ik gebeld omdat de fiets er nog niet was.
Mij werd verzekerd dat de fiets uiterlijk dinsdag 3 mei geleverd zou zijn.
Dinsdag 3 mei heb ik nogmaals gebeld omdat de fiets nog steeds niet geleverd was.
Toen werd mij verzekerd dat de fiets er vóór het weekend zou zijn.
Vandaag maandag 9 mei heb ik nog steeds geen fiets!!!
Schandalig aangezien ik de fiets wel al betaald heb.

Wanneer mag ik mijn fiets verwachten?
Het mag duidelijk zijn dat mijn vertrouwen in het personeel verdwenen is!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben enigszins tevreden als de fiets uiterlijk woensdag 11 mei geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 14 mei 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant op woensdag gecontacteerd met een oplossing. Deze hield in dat zij de fiets in ons filiaal in Heerlen (4km van haar thuis) volledig opgebouwd kon gaan ophalen. Na telefonisch akkoord over extra voordelen over de oplossing heeft de klant deze fiets nog niet opgehaald. Wellicht zal dit tijdens het weekend gebeuren

Alle klachten die gemeld zijn door EstherHaze