Klacht: Levering niet werkend product

op 12 mei 2012 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Besteld draadloze parkeersensoren voor Audi. Moest allemaal werken. Echter, geheel volgens instructies aangesloten, werkt niet. Tot 3 x toe de unit opgestuurd (waarvan 2 x exact dezelfde retour gekregen) met de mededeling dat het moet werken. 3e x een andere unit (niet draadloos) opgestuurd gekregen en 1 x raden deze werkt dus ook niet. Met alle verzendkosten en belkosten bij elkaar opgeteld is de unit zeker 2 x betaald en ga ik nu van pure frustratie bij een ECHT bedrijf de unit bestellen die WEL werkt in plaats van bij deze charlatans & prutsers, die geen verstand hebben van hoe je normaal zaken moet doen.

Geen enkele, alleen als niemand er niog iets besteld.
Je wordt uiteindelijk toch belazerd...!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NavAudio in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NavAudio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NavAudio

Heeft op 19 juli 2012 om 00:04 geantwoord

De stroom toevoer werd afgetapt van een CANBUS stroom draad , gevolg de parkeersensoren te weinig stroom kregen,

Unit is door ons 3x getest en 3x omgeruild en werkend bevonden echter nog niet wetend dat de unit op een canbus stroom draad zat aangesloten, oplossing was deze aan te sluiten op de normale 12v draad waardoor de unit ging werken (de oude units uiteraard ook)

Tegenwoordig zijn de auto’s gevoelig en kun je niet zo maar ergens stroom vanaf tappen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NavAudio beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronvs66