Klacht: Levering niet voltooid na een jaar en geld niet retour na 6 maanden

op 02 april 2013 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb een fauteuil besteld bij Infurn Januari 2012. Toen deze na herhaaldelijk uitstel in November 2012 nog steeds niet geleverd is heb ik de bestelling op 19 November geannuleerd en vroeg ik mijn geld 888 euro retour. Sinds heden na herhaaldelijk telefonisch en email verzoeken nog steeds geen geld ontvangen. Iedere keer hebben zij een andere smoes waarom ik het geld nog niet retour heb ontvangen.

Ik wil asap mijn geld retour inclusief een schade vergoeding voor verloren rente a 2,5% over 4 maanden en een vergoeding voor de tijd en energie die ik hieraan kwijt ben. Minimaal 6 uur a 120 euro per uur.
Ik verwacht tenminste een keer een pro actieve houding van het bedrijf naar mij toe. Zij hebben mij nog niet een keer gecontacteerd over de late leveringen (van een jaar)of het uitstellen van de retour (van 4 maanden).

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlansu