Klacht: Levering geplaatst op 12/09, betaald maar niet geleverd

op 30 september 2016 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik ben één van de gedupeerden van Inhomefurn.
Op 12/09 een bestelling geplaatst online, ik kon niet onmiddelijk betalen, maar na mail van Chris Munters, moest ik het bedrag onmiddelijk storten en dan zou de levering binnen de 6 dagen plaatsvinden.
Toen dit niet zo bleek te zijn, heb ik nogmaals gemaild en toen stuurde diezelfde Chris Munters een mail met de melding dat ze niet konden volgen met het leveren van de bestellingen maar dat ze alsnog hun best deden om de week nadien te leveren….. Sindsdien al meer dan 2 weken niets meer… geen reacties meer op de mails ook niet….
Ik ga nu ook bij Test Aankoop klacht indienen en morgen naar de Politie. Ik laat het hier niet bij, als moet ik ze persoonlijk gaan zoeken deze oplichters!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of levering binnen de 10 dagen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isseyke06