Klacht: Levering dynalogic niet volgens afspraak

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 28 mei een wasmachine bij coolblue besteld. Voor 23.59 besteld, morgrn in huis. De levering van het pakket zou vrijdag 26 mei tussen 12.15 en 15.15 plaats vinden. om 12.48 kreeg ik een mail dat de aankomsttijd niet haalbaar was. Er zou gebeld worden als de levering niet zou lukken. Dit is niet gebeurt. Hierop zelf gehandeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 29 mei (zaterdag was al niet meer beschikbaar) tussen 8.00-13.00. Vandaag (maandag) om 11.45 naar de klantenservice gebeld. Na 37 minuten!!! eindelijk een medewerker aan de lijn. Zij wist mij te vertellen dat deze levering niet zal plaatsvinden vandaag. Hierover is ook geen informatie aan mij gestuurd. Nieuwe afspraak ingepland voor dinsdag tussen 8.00 en 13.00. Om 15.04 een email waarin staat dat de leveringstijd verplaatst is naar tussen 8.00 en 22.00. Hoop echt dat de levering nu wel plaats vind, anders zal er gecompenseerd moeten worden.

Ik ben tevreden als het pakket dinsdag 30 mei bezorgt wordt.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van Gorkum,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door 83beertje@gmail.com