Klacht: Levering CoolBlue hield ons letterlijk wakker

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dringende levering van een CoolBlue router voor herstelling netwerk op kantoor zelfde dag laten leveren, gisteren. Zou geleverd worden tussen 18 en 22 uur. Bericht gekregen dat chauffeur (Khalid, met foto en al…) onderweg was en wij adres nummer 12 waren. Omstreeks 22 uur opnieuw nagekeken. Chauffeur zat aan nummer 2… Om 23:45 sms bericht ontvangen: chauffeur was onderweg en zou om 0:10 (10 na middernacht) aankomen. Wij hebben nog tot 1u30 gewacht (het was dan ook dringend voor ons kantoor de volgende dag). Toen ontvingen we een hele droge mail dat de levering niet was kunnen doorgaan en dat we een nieuwe afspraak konden inboeken via hun website. De vroegst mogelijke levertermijn: morgen (dus de 3de dag na de bestelling…).
Kortom de hele nacht bezig geweest om alsnog een noodoplossing te installeren. Ergerlijk en onheus. CoolBlue zegt er niets aan te kunnen doen… Misschien moeten ze toch eens op zoek naar andere partners. Dit straalt sowieso ook op hen af.
En, voor ik het vergeet: na het indienen van een klacht op de website van DynaLogic, krijg je doodleuk als respons dat ze zeker binnen de 14 dagen schriftelijk zullen antwoorden… 14 dagen… Ik hoop er dan al een beetje overheen te zijn.

Coolblue heeft de premie voor levering dezelfde dag al terug gecrediteerd. Ik verwacht een snellere oplossing voor levering dan ergens in de loop van morgen... Maar dat zal ijdele hoop zijn. En wie betaalt de uren van onze IT-man die samen met mij heeft zitten wachten op de levering?

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:44 geantwoord

Geachte heer De Schamphelaere,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Barn bvba