Klacht: Levering blijft uit

op 03 september 2015 over Zuiderster in de categorie Woonwarenhuizen

Op 21 april 2 meubelstukken gekocht bij de Zuiderster. De levering zou ongeveer week 27 plaatsvinden.Het ene meubelstuk kwam zeer snel, maar ondanks dat het goed op de bestelbon stond in de verkeerde kleur. Deze zou dan zoals telefonisch toegezegd door de Zuiderster na de bouwvak met de juiste kleur geleverd worden. Tot op heden is deze nog niet geleverd. Het 2e stuk zou na door mij gevraagde informatie week 32 afgeleverd worden. Na weer navraag van mijn kant week 36 geleverd worden. Nu is wordt dit volgens de leverancier week 39, 40 of 41. Ik vind het zeer vervelend en betreur het dat ik er zelf telkens achter aan moet om te vragen waar het blijft.

Dat Zuiderster er alles aan gaat doen om de levering binnen te krijgen. Desnoods zelf op gaat halen bij de fabrikant. Daarnaast dat de Zuiderster niet na mijn navraag pas aktie gaat ondernemen. Graag zou ik ook van Zuiderster zwart op wit willen krijgen dat als de leverancier weer niet levert, het showmodel met fikse korting voor mij is. En dat als de leverancier wel levert ik een goede compensatie krijg.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zuiderster

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuiderster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geheim10