Klacht: Levering bestelling

Sandra Vollering op 19 juli 2021 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Ik heb een kleine drie weken geleden een Dyson stofzuiger besteld en ik krijg deze niet geleverd.
Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice. Daar zeggen ze dat er een kleine computerstoring is en dat de stofzuiger eraan komt.
Ze kunnen niet zeggen wanneer.
Ik heb al een klacht ingediend en dan krijg je een nietszeggend antwoord met de medeling dat de bestelling al naar het magazijn is gestuurd en dat deze door de courier wordt opgehaald. Dit is al tien dagen geleden toegezegd. Ik word ook nergens van op de hoogte gehouden.

nergens mee

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dyson in behandeling genomen

Bericht van Dyson

1 jaar geleden - Bedankt voor maken van een melding, Sandra. Het spijt ons te lezen dat uw bestelling niet vlot verliep. We zien dat de bestelling wel is goedgekomen. Uw mening is voor ons heel belangrijk hierom nodigen wij u graag uit om een nieuwe reactie achter te laten nu uw product ontvangen is of een update te geven op de huidige reactie. We doen er namelijk graag alles aan te verifiëren dat u tevreden bent met de uiteindelijke oplossing. We nodigen u daarom uit terug te komen op deze melding om te delen hoe u terugblikt op uw algemene ervaring gezien de verdaging van uw bestelling en de oplossing die we toch konden voorzien. Is de machine zelf verder volledig naar wens? We zijn voor een snellere reactie ook elke dag te bereiken via de kanalen in de onderaan gelinkte pagina: Met vriendelijke groet, Dyson Benelux www.dyson.nl/support

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Vollering