Klacht: Levering

[email protected] op 24 december 2019 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Op 9 december heb ik een kerstcadeau besteld bij JD. Op 16 december dacht ik wat duurt het lang,want op de track en trace gaf hij aan nog steeds in het warehouse te zijn. Heb dus een mail verstuurd naar de klantenservice met de vraag of het op tijd voor kerst binnen is. Geen reactie gekregen op mijn vraag. Vervolgens op 19 december contact gezocht via FB, Messenger. Geen reactie. Vervolgens 24 uur later stuur ik weer een bericht via FB dat ik contact probeer te zoeken en nu vanaf de eerste mail al 5 dagen aan het wachten ben op antwoord. Vervolgens krijg ik smiddags eindelijk een antwoord. Er is een vertraging en begin volgende week (23,24 december) zou hij binnen moeten komen. Ik vraag dus met nadruk nog even Voor kerst dus? Het antwoord was JA voor kerst. Vervolgens krijg ik 23 december een mail van JD of ik mijn aangekochte artikelen wil beoordelen. Die ik dus nog niet heb. Vervolgens krijg ik 24 december eindelijk antwoord op mijn mail van 16 december. Het antwoord is dat mijn pakketje 16 december is verstuurd en dat het 10 dagen duurt voordat het in desbetreffende winkel is om afgehaald te worden, sorry voor het ongemak. Vervolgens heb ik maandag 23 december nogmaals geprobeerd contact te leggen via FB en tot op heden geen reactie. Ik kan nu nog even stel op sprong voor mijn kerstcadeau er op uit…..terwijl ik daar al 130€ aan uitgegeven had bij JD. Ik vind de service heel slecht en de levering wil ik mij al niet eens over uitlaten zo beroerd is dat. Met vriendelijke groet Patricia Fraaij

Als zij mij tegemoet hadden gekomen in mijn probleem en een gepaste oplossing hadden bedacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]