Klacht: Levering

op 02 juni 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden geleden een formulier ingevuld dat ik geen boekjes meer wil. Heb mij uitgeschreven en nu zijn we weer 2 boekjes verder. Vervolgens als ik jullie probeer te bellen nemen jullie niet op. Ik wil graag dat er spoedig contact met mij wordt opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Als er contact opgenomen wordt met mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Martisgra