Klacht: Levering

op 24 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als er bevestigd word dat het product op een bepaald moment word geleverd en dan op moment zelf nog mails worden gestuurd dat het die dag niet meer mogelijk is dat is erover ik heb speciaal verlof genomen en thuisgebleven om te wachten en wachten en dan komt je bestelling niet dat is valse reclame

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag mijn bestelling nog heb ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Maeyer,

Bedankt voor uw bericht en gegevens. Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging van levering van uw bestelling. Ik zie inderdaad dat de afspraak in eerste instantie niet doorgegaan vanwege een herplanning. Uw bestelling kon niet mee met de oorspronkelijke route omdat we niet de juiste maten van uw bestelling hadden ontvangen. Mijn collega's hebben daarop getracht om de bestelling diezelfde dag nog te leveren middels een andere route. Echter is dit helaas niet gelukt. Ik zie dat ze hier tekort geschoten zijn in de communicatie hierover! Ze hebben u een e-mail gestuurd echter niet getracht te bellen. Onze excuses hiervoor. Ik heb deze klacht dan ook doorgezet naar de betreffende afdeling.
Helaas zie ik dat de bestelling daarop in een sorteerfout terecht is gekomen en het pakket niet op de juiste route klaar lag om verzonden te worden. Mijn collega's hebben dit zo spoedig mogelijk opgelost en gelukkig zie ik dat het pakket maandag 29-5-2017 geleverd is.

Ik begrijp dat dit niet de negatieve ervaring weghaalt, maar ik hoop dat we u in de toekomst mogen bewijzen dat het wel in een keer goed kan gaan.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 12:17 geantwoord

Als u denkt dat een simpel excuus ons van mening gaat doen veranderen om ooit nog gebruik te maken van jullie diensten dan denk ik dat jullie verkeerd zijn 1 missing kan ik nog aannemen maar dit waren er wel meerdere he als jullie zo blijven werken en dan altijd maar de klanten vant kaske naar de muur sturen dan denk ik niet dat jullie lang zullen bestaan

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant 9999