Klacht: levering

op 28 januari 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 januari 2011 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw email berichten wij u het volgende:

Uw pakket staat klaar met de volgende barcode die u via www.selektvracht.nl kunt traceren en bijhouden.
Barcode: 3SDAT000239657

Pakket zal vanaf dinsdag aan worden geboden, dit weekend owrden de pakketten opgehaald door Selektvracht. Ons excuus voor de vertraging. Bij uw pakket ontvangt een waardebon van 10 euro die u bij een volgende bestelling kunt laten verzilveren.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
Kind regards.

Anita de Boer
Hoofd Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door heijmans