Klacht: leveren een defect product, 2x

op 06 augustus 2017 over Roken.nl in de categorie Internetshops - Tabak

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag,

ik heb op 16 juli onder bestelnummer #74379 een E-smoker besteld bij deze website. De eerste zending was al ietwat vertraagd, maar oke. Bij ontvangst bleek het product defect te zijn, kan gebeuren. Ik heb het de volgende dag direct teruggestuurd a 7 euro verzendkosten.

Vervolgens krijg ik via de mail doodleuk te horen dat ik ongeveer 2 weken moet wachten voordat de e-smoker gemaakt kan worden aangezien degene die het kan repareren op vakantie is. Absoluut niet conform hun zelf opgestelde servicenormen. Als je geen vervanging kunt regelen in vakantietijd, haal je de website maar tijdelijk offline, lijkt mij. Toch reikhalzend uitgekeken naar het moment van ontvangst. Opeens kreeg ik vrijdag het verlossende mailtje (althans er stond alleen in dat het product weer was overgeleverd aan PostNL). Ik trof dezelfde E-smoker aan en hij is nog steeds defect. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld van de E-smoker teruggestort krijg. Aangevuld met de de retourkosten die ik eemalig heb moeten maken a 7 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roken.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door josieboy1991