Klacht: Levenslange garantie op Le Creuset

op 02 maart 2020 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Wij kochten in 2018 een Le Creuset koekenpan bij Fonq. Daar zit een levenslange garantie op. Op 16 juli 2018 betaalden wij daarvoor 101 euro per ideal. Na een jaar begon de anti aanbaklaag problemen te geven, eind 2019 kon je er geen ei meer in bakken. Fonq weigert te vergoeden omdat de pan volgens Le Creuset oververhit is geweest. Een koekenpan oververhit? Hoe dan?

101 euro terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Fonq

6 maanden geleden - Beste meneer Muurling,Bedankt voor het achterlaten van uw review en onze excuses voor de verlate reactie.Het klopt inderdaad dat u garantie heeft op het artikel. Wij hebben met elke leverancier afgesproken hoe deze garantieperiode eruit ziet. In uw geval moesten wij contact opnemen met de leverancier. Wij leggen uw klacht dan samen met de foto voor aan de leverancier. Zij nemen de klacht in behandeling en adviseren ons. Het advies van de leverancier is voor ons leidend. Mochten zij inderdaad hebben aangegeven dat uw klacht niet onder garantie valt, dan kunnen de kosten niet voor u worden vergoed. Wij kunnen u dan ook geen kosteloze oplossing aanbieden. Onze excuses hiervoor.Mocht u nog verdere vragen enof opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected] Wij kijken dan graag met u mee.Wij zien uw bericht graag tegemoet en wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groet, fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door bart muurling