Klacht: levenslange garantie? niet dus….

op 20 september 2016 over Tupperware in de categorie Handelsondernemeing

Inmiddels ben ik al jaren groot gebruiker van Tupperware producten. Zowel in de caravan als thuis dus we hebben bijna alles dubbel. Het is nu de 3e keer dat ik iets aanbied wat door normaal gebruik stuk is gegaan en waar ik geen garantie voor krijg. Het eerste was een deksel van een diepvries doos. Het tweede een sg siliconen spatel en nu een deksel van een grote rietjesbeker. Bij allemaal kreeg ik de melding: verkeerd gebruik. Ik word nu toch echt wel heel erg boos hiervan. Alles wordt hier gewoon normaal in de keuken gebruikt waar het voor bedoeld is en gezien de hoge prijs en de belofte van levenslange garantie bij aankoop verwacht ik hier meer van!

Ik zou graag zowel de spatel als het rietjesbeker deksel vervangen zien. De diepvriesdoos heb ik destijds een nieuw deksel voor gekocht omdat ik niets meer had aan de doos zonder deksel maar ik vind het echt belachelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tupperware

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tupperware nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeralda@