Klacht: Leven Beneden het beslag vrije voet

op 28 juli 2017 over Rosmalen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Al voor lange tijd ben ik bezig met Rosmalen gerechtsdeurwaarder..ondanks dat zij loonbeslag hadden gelegd op mijn loon kreeg ik een beslagvrijevoet van 1285 euro om rond te komen..zij hadden de papieren naar mijn werkgever gestuurd over de hoogte van de beslag vrije voet.. echter kreeg ik geen 1285 uitgekeerd maar 1248 das zo 30 a 35 euro onder wat ik zou moeten krijgen..ik ben nu al vanaf begin 2016 bezig met bellen mailen vragen en onder tussen zitten we nu in 2017..uit eindelijk kreeg ik een vrouw aan de lijn op 25-07-2017 ik de hele situatie uit gelegd dat ik elk maand 30 a 35 minder krijgt..zij heeft mij toen aan gegeven mijn loon stroken op te sturen en dan zouden ze het corrigeren..dus ik mijn loon stroken op sturen als bewijs dus volgende bel ik weer met Rosmalen met het idee om te vragen of de opgestuurde stukken binnen zijn..krijg ik weer een ander aan de telefoon ..dus ik uitleggen van joh ik had gisteren een mevrouw aan de lijn zou ik die kunnen spreken..was naam van de mevrouw vergeten ma er zou een notitie gemaakt zijn zij kijken in het systeem althans dat zei ze vertel ze me dood leuk van ik zie nergens dat je gister gebeld hebt en nergens een notitie staan er over..dus ik weer hele verhaal vertellen zeg ze ik ga de papieren nog ma als na je werkgever sturen met de juiste loonbeslag ik zeg das mooi maar hoe zit het verder met de tekort die ik elke maand een jaar lang al niet ontving door deze fout zeg mevrouw ja dat kunne we niet meer corrigeren het geld is al uit handen..ik natuurlijk boos want mijn recht is mijn beslagvrijevoet om van te leven.en volgens de wet mag geen enkel instantie daar aan komen..werd zo boos dat ik op hing..daarna heb ik mijn werkgever gebeld om te vragen welke loonbeslag zij van Rosmalen heeft gekregen betreft de belastvrijvoet..mijn werkgever zocht het op en zei we hebben door gekregen 1248 en niet 1285…dus weer een leugen van Rosmalen om er onder uit te komen
.ik weer Rosmalen gebeld en geconverteerd van ik heb net mijn werkgever gebeld en die hebben van jullie door gekregen 1248 en niet 1285 zeg de vrouw nou wij hebben de juiste door geven 1285 dus ik zeg ja das mooi die kat en muis spel maar ik ben de dupe ik heb elk maand onder mijn beslag vrije voet geleefd en ik verwacht dat jullie als gerechtsdeurwaarder dit corrigeert en met terug werkende kracht terug krijg waar ik recht op had..zeg de vrouw nee gaat niet gebeuren ..trouwen s de mevrouw van Rosmalen heet mevr M.scheffers. Dus ik zeg volgens de wet heb ik recht op het volledige bedrag ..zeg ze we kunnen door praten ma je krijgt het niet terug

Ik ben pas te vrezen als ik krijg waar ik recht op heb volgens de wet..mijn hele beslagvrijevoet en niet minder..ik ben pas blij dat Rosmalen dit corrigeert en me terug betaald wat ik niet gekregen hebt..

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rosmalen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Clar