Klacht: Leugens in gameplay

op 24 december 2017 over Activision in de categorie Internetshops - Algemeen

Activision is een bedrijf die gameplay manipuleren. Bijv CoD WW 2 is een spel die totaal profiteert van gecorrumpeerde gameplay. De waardeloze manier waarop perks niet werken en je aim net iets afwijkt of kogels die het op magische wijze door je tegenstander heen gaan zijn net iets te veel van het goede. Deze mensen proberen gewoon in je portomonee te komen door je leugens te verkopen op een walgelijke manier. Oh ja!!. En dan heb ik het nog niet eens over het spawnen en de matchmaking gehad. Deze mensen zijn bedriegers en leugenaars. Nee ik weet waneer ik in de maling genomen wordt. Koop nooit wat van Activision, EA of Konami. Deze mensen zijn er niet op uit om je een leuk avondje gamen te bezorgen.. Ze zijn er op uit om jou extra geld uit je portomonee te roven en je met een rotgevoel achter te laten.

Activision boycotten tot 2020.. En EA Konami.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Activision

Reactie van de melder van de klacht Rem1986

5 maanden geleden - Oh ik moet er aan toevoegen dat het Snipen belachelijk is.. En ze gebruiken al te lang dezelfde engine dit spel is grafisch goed 10 jaar geleden.. En het is portemonnee. Sorry voor de spelling!. Dat gebeurd als ik boos ben!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Activision nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rem1986