Klacht: Leugenaars

op 23 augustus 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrieskast besteld, zou geleverd worden tussen 8-22. Je raad het al…pakket stond in verkeerd sorteer centrum. Na wat heen en weer bellen met de verkopende partij bleek dat dit gelogen was en dat ze zwaar achterlopen met hun werk en bezig zijn vertraagde pakketten eerst te bezorgen. Loze beloftes, liegend personeel en een verschrikkelijke service. Hebben de vrieskast geannuleerd! Geen vertrouwen in deze dienst.

Als grote partijen , bol.comcoolbluewehkamp etc stoppen met deze partij en afspraken met klanten nakomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Dynalogic

Heeft op 05 september 2018 om 12:50 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door steria