Klacht: Leugenaars

op 23 augustus 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrieskast besteld, zou geleverd worden tussen 8-22. Je raad het al…pakket stond in verkeerd sorteer centrum. Na wat heen en weer bellen met de verkopende partij bleek dat dit gelogen was en dat ze zwaar achterlopen met hun werk en bezig zijn vertraagde pakketten eerst te bezorgen. Loze beloftes, liegend personeel en een verschrikkelijke service. Hebben de vrieskast geannuleerd! Geen vertrouwen in deze dienst.

Gewenste Oplossing:

Als grote partijen , bol.comcoolbluewehkamp etc stoppen met deze partij en afspraken met klanten nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 september 2018 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door steria