Klacht: letsel door medewerker

op 02 augustus 2016 over Bilderberg Hotels in de categorie Hotels

Mijn zus en ik hebben op 23-25 november 2012 een zussenweekend gehad ik het Bilderberg Europa hotel in Scheveningen. Dat was de tweede keer omdat het de keer ervoor zo goed was bevallen.
Helaas is het niet zo verlopen als dat wij hadden gedacht.
Op zaterdagochtend met het ontbijt heb ik kokend heet water (voor de thee)over mijn arm heen gehad door een fout van de serveerster (stagiaire)Er word met kokend heet water en koffie langs de tafels gegaan door de serveersters. Wij kregen die ochtend ons tweede bakje koffie en thee van een stagiaire (serveerster.) Ze schonk eerst mijn zus haar koffie in en stootte per ongeluk de kan met kokend heet water om. Daardoor kwam er kokend heet water over mijn arm heen. Ik heb de kan nog opgepakt en netjes op tafel gezet. De stagiaire kon ons verder niet helpen want wist niets anders dan sorry te zeggen. Ik rolde mijn mouw op omdat het flink inbrande en toen zag ik dat er al vellen los zaten.
Mijn zus handelde snel en heeft een andere serveerster gevraagd waar ik kon koelen. In de keuken heb ik gekoeld en ben ik erg goed geholpen door de kok.
Na veel koelen zijn we toch naar de huisartsenpost gegaan. Het hotel had een afspraak gemaakt en een taxi geregeld op verzoek van mijn zus. De arts vertelde dat het tweede graads brandwonden waren en dat ik voorzichtig moest zijn met de 2 blaren ivm infectiegevaar.
Door dit alles was heel ons weekend verpest omdat we zouden gaan winkelen maar daar was het door alles al bijna te laat voor en kleding passen ging toch al niet zo lekker door de pijn. We hebben 1 nacht vergoed gehad maar dat weegt niet op tegen wat er gebeurd is. We kunnen hierdoor geen gebruik maken van de sauna en het zwembad.
Ik had letselschade ingeschakeld om mijn gehele weekend in ieder geval terug te krijgen. Dat heeft weing zin gehad want, de stagiaire heeft een valse verklaring ondertekent en er zijn meer onwaarheden door hun op tafel gegooid want bv ik zou namelijk zelf mijn kopje hebben weggetrokken toen ze aan het inschenken was (maar dan was mijn hand verbrand en niet de binnenkant van mijn elleboog en zijkant.)
Nu zou het zover al zijn dat er een rechtzaak zou komen maar ik kan niet vechten tegen zo groot bedrijf. Er worden allemaal leugens verteld en daar kan ik echt niet tegen. Het heeft me veel stress en hoofdpijn bezorgt. Ik vind het erg onbegrijpelijk dat mensen zo oneerlijk kunnen zijn terwijl er meerdere getuigen waren. Eigenlijk moet je het bont maken en gaan schreeuwen en schelden. Helaas ben ik niet zo. Dan had ik het waarschijnlijk wel voor elkaar gekregen (want het zat flink vol in de eetzaal)maar op de nette manier zodat er niemand last van had dan word je gewoon afgescheept.
Ik maak mezelf alleen maar boos als er weer van hun kant een brief kwam met vervelende dingen en dat het nog steeds niet afgelopen was.
Wat ik niet begrijp is dat het om een kleine vergoeding gaat. Van kosten die het bedrijf kwijt is aan hun schadebedrijf To The Point Expertise B.V hadden ze vele weekendjes weg kunnen geven.
Mijn man organiseert ook grote evenementen in Rotterdam en omstreken en stuurde ze normaal gesproken ook naar het Bilderberg maar nu stuurt hij ze naar andere hotels in de buurt.
Ik begrijp echt wel dat het een ongelukje was en neem de stagiaire niets kwalijk. De littekens zijn gelukkig nu ook haast niet meer zichtbaar. Het is wel erg vervelend dat je dan zo word behandeld als je graag een vergoeding wilt voor het verloren weekend gaat mij te ver. Ik hou van eerlijkheid en dat heb ik van hun kant helaas niet gezien. Het gaat grotendeels om de slechte behandeling voor een eigenlijk zo makkelijk te oplossen probleem.

Graag excuses van het Bilderberg Europa hotel en To The Point Expertise voor de geleden schade en dan het liefst een nette vergoeding zodat ik weer met mijn zus een zussenweekend kan houden.
Ik hoop dat het nu eindelijk word opgelost en ik deze vervelende tijd achter mij kan laten

Alle klachten die gemeld zijn door AmyBorstVoogt