Klacht: Lesgeld weg, iqdrive failliet

op 25 mei 2020 over iQdrive Rijopleidingen B.V. in de categorie Rijscholen

Na lang sparen en zeuren (ik zit in bewind) mocht ik mijn rijbewijs, daarvoor wel geld voor verhuizing moeten gebruiken, het moest in 1x door een schuldtraject aanvraag. Niet wetende dat iqdrive dus op omvallen stond, heel mijn pakket betaald.
Mijn zoontje zijn vader woont meer dan 120km verder op, zo ook onze familie. De trein verbindingen zijn ruk en zeker deze turbulente periode. Mijn enige droom en wens in mijn leven was mijn rijbewijs, maar samen met het geld werd mijn droom afgepakt.

Ik wil voor mijn zoontje en mijzelf een leven opbouwen en wij zijn afhankelijk van een auto.
Ik wil mijn geld terug!

Ik ben pas tevreden als ik mijn aankoopbedrag terug krijg, dan ben ik niet te beroerd om te zeggen dat ik ook 2x 50 min heb gereden, dus voor geleverde diensten best wil betalen, mits dat deel van de rijinstructeur ook naar hem gaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spels92