Klacht: Leren bank naar een week zitplekken

op 08 augustus 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Vanaf 2016 bezig met een nieuwe bank. Een zitplaats was helemaal gerimpeld zitplaats was niet glad. Andere zitplaats was goed. Na twee keer een monteur geweest werd bank opgehaald na twee maanden terug allebei de zitplaatsen niet goed. Toen werd dat afgedaan met het werken van het leer het waren zitkreukels. Na een week. Een dure bank gekocht en ziet et slechter uit als mijn oude bank. Kunt beter bij Ikea een bank kopen die hebben beter service.

Een bank met strakke zitplaatsen zoals de bank in de winkel waar heel veel mensen hebben op gezeten.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 25 september 2017 om 13:55 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de verlate reactie.

Uiteraard hebben wij in uw order gekeken en zien wij dat er inmiddels meerdere malen contact met u is geweest.
Het laatste contact is in juli geweest, u bent toen bezocht door een servicemonteur. Hij heeft beoordeeld dat de plooivorming in uw meubel normaal en inherent aan het product is. Mijn collega heeft dat nog per e-mail aan u bevestigd.

Mocht u naar aanleiding van dat bericht nog vragen of opmerkingen hebben mag u altijd op die e-mail reageren.

Julia
webcare Montèl

Heeft op 27 september 2017 om 15:40 geantwoord

Een lachertje je kunt beter bij Ikea een bank kopen en dure bank waar ik mijn dood aan erger hele slechte service.Koop nooit meer iets bij montel en als ik bij de zaak in de buurt kom ga ik daar eens naar toe misschien helpt dat

Alle klachten die gemeld zijn door Montel......