Klacht: lening geweigerd !

op 12 juni 2016 over Santander in de categorie Leningen

Santander heeft zojuist mijn aanvraag om gespreid te betalen via de mediamarkt geweigerd. De reden daarvoor hebben zij niet gegeven en moet ik dat SCHRIFTELIJK opvragen.

Welk bedrijf, anno 2016, doet nog iets schriftelijks ?!

Ik heb geen schulden en heb nog nooit iets geleend. Het bedrag voor het product is 600 euro. Ik heb een vast inkomen dat evenhoog is als het modaal.

Als Santander zo snel mogelijk met mij contact op neemt en een goede uitleg geeft waarom mijn aanvraag is geweigerd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Santander in behandeling genomen

Bericht van Santander

7 maanden geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Customer Care, via customercare@santander.nl. Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door santandergeefantwoord