Klacht: lening

op 12 september 2016 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks dat er een lening is wilde ik wat extra lening
laatse betaling is van 17 augustus
nu moet je 4 maanden hebben keurig betaald
wil je hiervoor in aanmerking komen

Gewenste Oplossing:

graag toch een regeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Bericht van Santander

10 maanden geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V.. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Customer Care, via customercare@santander.nl. Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door louise kwispel