Klacht: Lekkende Pop up tent

op 02 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Twee weken geleden heb ik bij uw winkel een pop-op tent gekocht. De prijs was zeer netjes. Aangezien ik regelmatig spullen bij u koop en tevreden ben, had ik er vertrouwen in dat het voor deze prijs ook goed zou zijn.
Helaas is dat dit keer niet het geval. Ik heb de tent opgezet volgens gebruiksaanwijzing. Met mooi weer heb ik geen problemen gehad. Maar met regen lekt hij echt aan alle kanten. Scheerlijnen helpen hier niet bij. De binnentent blijft plakken aan de bjitentent, wat vervolgens zorgt voor lekkages, natte spullen en niet kunnen slapen. Dat laatste haal ik overdag wel in, dat andere bleef zich de afgelopen dagen herhalen.
Buren op de camping zeggen dat ik voor deze prijs niet kan verwachten dat hij goed is. Daar ben ik het niet mee eens. Ik mag toch verwachten dat hij waterdicht is?
Bijgaand een tweetal foto’s. Ze zijn niet zo heel duidelijk, maar het geeft een indruk.
Ik wil u graag vragen een oplossing te vinden voor dit probleem en zie u reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Job Campfens

Ik zie graag dat ik een reactie krijg op mijn probleem en dat u met een oplossing komt. Geld terug of een goede tent.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door J.Campfens